Поставка комплекту електророзподільних пристроїв на морський буксир

Проектом передбачалося виготовлення комплекту електророзподільних пристроїв для живлення устаткування системи розподілу електроенергії на морському буксирі відповідно до вимог Правил Російського Морського Регістру Судноплавства. Система розподілу електроенергії трифазна чотирьохпровідна з ізольованою нейтраллю.

Головний розподільний щит (ГРЩ)

Щит був сконструйований в суворій відповідності з технічним завданням замовника, яке включало суворе відповідності вимоги правил РМРС, а також з урахуванням обмеженого простору.

  • ГРЩ складається з шести секцій – двох секцій генераторних (ВДГ), однієї секції генераторної (СДГ) і живлення з берега, однієї секції синхронізації, двох секцій розподільних 380 / 220В з пускозащитной апаратурою.
  • Конструкція шаф ГРЩ – сталеві профільовані рами, що закриваються дверима, обладнаними дверними стопорами, – з передньої сторони, стінками – з боків і ззаду, дахами – зверху.
  • Колір світло-сірий (RAL7035).
  • Ступінь захисту щита IP22 по ГОСТ 14254 (МЕК 529)

Головний розподільний щит (ГРЩ)

  • прийом живлення від двох основних дизель-генераторів потужністю по 51кВт, 400В, 50Гц;
  • прийом живлення від стоянкового дизель-генератора потужністю 22 кВт, 400В, 50Гц;
  • прийом живлення від берегового джерела 380В, 50Гц, 60А;
  • розподіл електроенергії по лініях які відходять та їх захисту;
  • виконання функцій вимірювання, управління (в обсязі вимог Правил Російського Морського Регістру Судноплавства для суден класу автоматизації А3), індикації та сигналізації.

Аварійний розподільний щит (АРЩ)

Щит був сконструйований в суворій відповідності з технічним завданням Замовника, що включає сувору відповідність до  вимог і правил РМРС, а також з урахуванням обмеженого простору.

  • АРЩ навісного типу, блокової конструкції, одностороннього обслуговування.
  • Колір світло-сірий (RAL7035).
  • Ступінь захисту щита IP22 по ГОСТ 14254 (МЕК 529)

 

Аварійний розподільний щит виконує:

 

  • прийом електроенергії на шини через зарядний випрямляч ~ 220В / = 24В по 2-х провідній ізольованій системі;
  • розподіл електроенергії по фідерам які відходять напругою = 24В постійного струму по 2-х провідних лініях;
  • прийом живлення від берегового джерела 380В, 50Гц, 60А;
  • розподіл електроенергії по лініях, які відходять та їх захисту;
  • живлення споживачів в аварійному режимі від акумуляторних батарей
  • контроль і вимірювання параметрів електроенергії
  • видача сигналів в суднову систему АПС світлова сигналізація відповідно.

 

Заводські приймально-здавальні випробування АРЩ виконуються відповідно до п.8.3 ДСТУ 22789 94 (МЕК 60439 1).

Щит зарядно-розрядний

Щит був сконструйований в суворій відповідності з технічним завданням Замовника, що включає сувору відповідність до вимог і правил РМРС, а також з урахуванням обмеженого простору.

  • Конструкція шаф ЩЗР – сталеві профільовані рами, що закриваються дверима, обладнаними дверними стопорами, – з передньої сторони, стінками – з боків і ззаду, дахами – зверху.
  • Колір світло-сірий (RAL7035).
  • Ступінь захисту щита IP22 по ГОСТ 14254 (МЕК 529)

Щит зарядно-розрядний виконує:

  • прийом електроенергії на шини через зарядний випрямляч ~ 220В / = 24В по 2-х провідній ізольованій системі;
  • підключення кожної окремо з шести груп акумуляторних батарей до шин заряду прийом живлення від берегового джерела 380В, 50Гц, 60А;
  • перемикання кожної окремо з шести груп акумуляторних батарей на шини заряду або шини розряду;
  • розподіл електроенергії з шини розряду по фідерам які відходять напругою = 24В постійного струму по 2-х провідних лініях контроль і вимірювання параметрів електроенергії
  • захист підключених фідерів і акумуляторних батарей.

 

ЩЗР складається з двох секцій.


Заводські приймально-здавальні випробування АРЩ виконуються відповідно до п.8.3 ДСТУ 22789 94 (МЕК 60439 1).

ІНШІ НАШІ ПРОЕКТИ...